Coca-Cola na święta proponuje wariant cynamonowy

Nowy korzenny napój otrzyma szerokie wsparcie marketingowe.

W ramach trwającej kampanii świątecznej "Podaruj radość #jakMikołaj" na polskim rynku debiutuje limitowana edycja napoju Coca-Cola o smaku cynamonowym. Produkt w wariancie Zero Cukru dostępny będzie w pojemności 0,5 l i 1 l. Premiera otrzyma szerokie wsparcie marketingowe. Przewidziana jest promocja w punktach sprzedaży, kampania w telewizji i kinie, a także działania w przestrzeni digital i mediów społecznościowych.

Partnerem w obszarze kreacji i produkcji kopii reklamowych jest agencja McCann Worldgroup. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom; za kreację i przygotowanie materiałów BTL oraz OOH – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.