Sieć Papa John’s z zimową kampanią

Działania prowadzone są pod hasłem "Zima jest lepsza, gdy jest pizza".

Amerykańska sieć pizzerii Papa John’s zachęca do dzielenia się radością w nowej kampanii "Zima jest lepsza, gdy jest pizza". Kampania towarzyszy sezonowym nowościom produktowym.

Kreacje reklamowe zagoszczą na citylightach i billboardach w przestrzeni miejskiej Warszawy. Działania digitalowe obejmą kanały social media marki (Facebook, Instagram), w których koncentrować się będą na reklamach i konkursach skierowanych do fanów marki oraz kampanię display.

Za adaptację kampanii odpowiada agencja Foodoo. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu sieci Papa John's.

 

Katarzyna Kacprzak 699 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.