Bank ING chwali się powodzeniem nietypowej akcji [wideo]

Laurki dla firm wystawiło ponad 600 osób, a część z nich wyśpiewali Mela Koteluk i Paweł Domagała.

ING Bank Śląski (ING Bank) chwali się powodzeniem nietypowej akcji reklamowej, jaką wymyślił dla bankowości korporacyjnej. Na stronie "Dobry głos dla firm" internauci mogli zostawiać opinie i pochwały dla firm. Wybrane Mela Koteluk i Paweł Domagała przerabiali na piosenki i wyśpiewywali. Te piosenki w serwisie YouTube zostały już wyświetlone w sumie ponad 5 mln razy.

- Cieszymy się, że nasza akcja społeczna spotkała się z pozytywnym odbiorem, a dobre opinie niosą się jak muzyka! Zgłoszonych zostało ponad 600 dobrych głosów, a różnorodność firm, ich produktów i usług jest ogromna. Klienci dzielą się opiniami o piekarniach, szewcach, fryzjerach, ale też o serwisach moto czy ośrodkach agroturystycznych. Zauważyliśmy również, że firmy same zachęcają swoich klientów do pozostawiania opinii i udziału w tej akcji, bo zależy im na "własnej piosence" - powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Akcja potrwa jeszcze tylko do 30 listopada. W sumie powstanie 70 takich miniteledysków. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Gong, spoty wyreżyserowała Julia Rogowska, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.