Kasia Nosowska dla Coca-Coli na święta

Wystartowały wielokanałowe działania promocyjne Coca-Coli. Powstała też seria audycji realizowanych we współpracy z TVN.

W ramach kampanii bożonarodzeniowej Coca-Cola zaprosiła do współpracy znaną piosenkarkę Katarzynę Nosowską. Artystka wykona tegoroczną wersję popularnej piosenki marki "Coraz bliżej święta...". W aranżacji i produkcji Michała "Foxa" Króla oraz wykonaniu piosenkarki utwór zyskał brzmienie charakterystyczne dla muzyki elektronicznej i alternatywnej. Po wcześniejsze polskie wersje przeboju sięgali m.in. Kasia Kowalska czy Margaret w towarzystwie finalistów programu "The Voice of Poland". Powstała nawet wersja w gwarze śląskiej wykonywana przez zespół Oberschlesien, grający industrial metal. Teraz zaproszenie Coca-Cola przyjęła Katarzyna Nosowska.

Tegoroczna kampania świąteczna Coca-Cola przebiega pod hasłem "Podaruj radość #jakMikołaj".
Zdanie "Najlepsze prezenty ukryte są w sercach" jako ostatni wers piosenki świątecznej Kasia Nosowska akcentuje melorecytacją.

Coca-Cola w tym roku również zachęca, aby dostrzegać potrzeby innych i ponownie zaprasza do wspólnego wsparcia idei Szlachetnej Paczki. Aby wziąć udział w działaniach, należy kupić Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5 l ze świątecznej edycji, wejść na platformę woah.com, zaakceptować regulamin oraz wpisać kod spod nakrętek, aby aktywować wsparcie finansowe ze strony marki. Każdy zarejestrowany kod ma równowartość 1 zł i zostanie przekazany na potrzeby beneficjentów Szlachetnej Paczki.

"Coraz bliżej święta" w wykonaniu Katarzyny Nosowskiej promowane będzie głównie w kanałach społecznościowych i digital: You Tube, Spotify, Facebook, Instagram. Za część produkcyjną odpowiada Propeller Film: Jarek Boliński i Małgorzata Kucharczyk, reżyserem klipu jest Bartek Prokopowicz, za nadzór kreatywny i produkcyjny oraz współpracę z wytwórnią Kayax - zespół MBA MediaCom. 

Integralnym elementem tegorocznej kampanii świątecznej Coca-Cola jest sponsoring cyklu audycji "Jak Mikołaj" na antenie TVN. Cykl 5 odcinków ruszył 23 listopada i będzie emitowany w cotygodniowym paśmie weekendowym TVN. Produkcję tworzy seria reportaży o darczyńcach i wolontariuszach Szlachetnej Paczki, inicjatywny szczególnie wspieranej w tym roku przez markę Coca-Cola.
Cykl audycji "Jak Mikołaj" utrzymany został w konwencji non fiction. Producentem 5-odcinkowej serii  jest dom produkcyjny Lulu Production, a autorką  pomysłu Olga Cerkaska. Serial wyreżyserował Grzegorz Jankowski, twórca filmów fabularnych i dokumentalnych. Za koordynację produkcji odpowiadał dom mediowy MediaCom.

W ramach promocji cyklu audycji TVN "Jak Mikołaj" zaplanowano działania reklamowe: zwiastuny i plansze sponsorskie przy weekendowych emisjach serialu, kampanię na platformie Player, za pośrednictwem adScreen, dodatkową promocję na antenie RMF FM i na Interii oraz wsparcie na kanale Maffashion. Influencerka została bohaterką jednego z odcinków i ponownie zaangażowała się we wsparcie Szlachetnej Paczki.

Dom mediowy MediaCom jest podmiotem odpowiedzialnym za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów, a także współpracę z influencerami. Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, działania PR powierzono Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Katarzyna Woźniak 384 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.