Spot "Nieszczęśliwy numer" laureatem 2. edycji konkursu AdFM Awards
Kampania przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej. Nagrodę wręczono podczas gali konkursu Kreatura.
Spot był jednym z 10 finalistów drugiej edycji AdFM Awards Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie adfm.pl.
Konkurs kreatywnej reklamy radiowej AdFM Awards wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Nagrodą jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Organizatorem jest Grupa RMF, a patronem medialnym "Media & Marketing Polska".
W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.