Spot "Nieszczęśliwy numer" laureatem 2. edycji konkursu AdFM Awards

Kampania przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej. Nagrodę wręczono podczas gali konkursu Kreatura.

Kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego promowała zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. Bohaterami były ofiary przekroczonej prędkości, a szczególną uwagę przykuwało nieszablonowe nawiązanie do "szczęśliwego numeru": – w spocie jest to "nieszczęśliwy numer", czyli prędkość, która doprowadziła do wypadku. W opinii jurorów akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić.

Spot był jednym z 10 finalistów drugiej edycji AdFM Awards Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie adfm.pl.

Konkurs kreatywnej reklamy radiowej AdFM Awards wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Nagrodą jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Organizatorem jest Grupa RMF, a patronem medialnym "Media & Marketing Polska".

Tomasz Wygnański 674 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.