Filip Fiedorow będzie dyrektorem marketingu Żabka Polska

Menedżer żegna się z firmą IKEA po ponad dwóch latach.

Filip Fiedorow będzie od nowego roku dyrektorem marketingu Żabka Polska. Dotychczas, przez ponad dwa lata, pełnił funkcję country marketing directora IKEA Retail. Wcześniej pracował w Lidl Polska (od października 2013 r.). W czasie pełnienia przez niego funkcji marka realizowała m.in. kampanie z udziałem Pascala Brodnickiego, Karola Okrasy oraz Doroty Wellman. W swojej karierze Filip Fiedorow przez siedem lat związany był z Kompanią Piwowarską, m.in. jako senior strategy & planning manager marki Tyskie, pracował także m.in. w agencji Tequila Polska.

W maju br. Filip Fiedorow został wybrany przez redakcję "Media & Marketing Polska" dyrektorem marketingu roku. 

 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.