Alior Bank zmienia format reklam [wideo]

W nowej digitalowej kampanii banku dominują mocne kolory i dynamika obrazu.

Alior Bank rusza z nową kampanią digitalową dotyczącą bankowości internetowej i mobilnej. Zdecydował się w niej zmodyfikować dotychczasowy format reklamowy. Tym razem postawił na mocne kolory i dużą dynamikę, co ma angażować głównie użytkowników mediów społecznościowych. Krótkie filmy publikowane będą głównie na Facebooku, Twitterze i Instagramie.

Agencja PZL we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia.

Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID.

Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co mają obrazować reklamy.

Maciej Burlikowski 1045 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.