Alior Bank zmienia format reklam [wideo]
W nowej digitalowej kampanii banku dominują mocne kolory i dynamika obrazu.
Agencja PZL we współpracy z krakowskim studiem Film Poland Productions tym razem postawiła na zupełnie nowe, krótkie formaty z elementem zaskoczenia.
Nowa kampania zbiega się w czasie z udostępnieniem w bankowości internetowej i mobilnej kolejnych funkcji. Użytkownicy systemu Android mogą teraz logować się bezpiecznie za pomocą odcisku palca, tym samym dołączając do użytkowników urządzeń z system iOS, którzy już od dłuższego czasu mogą korzystać z Touch ID i Face ID.
Nowa bankowość ma być kojarzona przede wszystkim z wygodą, swobodą i elastycznością, co mają obrazować reklamy.

Maciej Burlikowski 1227 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze