Małgorzata Nocoń została head of postproduction w LocoMotive

Wcześniej pracowała m.in. w Efekturze.

Do zespołu studia postprodukcyjnego LocoMotive dołączyła Małgorzata Nocoń, obejmując stanowisko head of postproduction. Będzie odpowiedzialna za koordynację wybranych projektów studia.

Do tej pory pracowała przy produkcjach m.in. dla marek: Procter & Gamble (m.in. Pantene, Lenor, Fairy, Blend-a-med, Oral B, Gillette, Ambi Pur, Ariel, Wella, Head & Shoulders), NC+, L’Oreal, 3M, Lays, Levis, Grecos, Magnat, Samsung, Skoda, Mars (m.in. Whiskas, Pedigree, Sheba), T-Mobile, Aspirin i Visa. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w studiach T.P.S., Stage2 oraz ostatnio w studiu Efektura.

Katarzyna Kacprzak 261 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.