Ostatni numer "InStyle" w Polsce 10 grudnia
Wydawnictwo Burda Media kończy współpracę z Meredith Corporation, licencjonodawcą magazynu.
Jak tłumaczy Alexander Sorg, CEO Burda Media Polska, wydawnictwo chce skupić się na rozwijaniu swoich czołowych brandów lifestyle'owych: "Elle", "Glamour" i "Gala", a także ich serwisów internetowych, mediów społecznościowych, baz newsletterowych, wydań specjalnych i internetowych oraz eventów z nimi związanych. Glamour.pl w październiku według Google Analytics miał 625 tys. unikalnych użytkowników i 2,5 mln odsłon, a Elle.pl ponad 2 miliony unikalnych użytkowników.
Magazyny i serwisy poradnikowe Burda Media Polska ("Burda", "Dobre Rady", "Claudia") i ich wydania specjalne co miesiąc docierają do półtora miliona czytelników, a magazyny ogrodnicze są sprzedażowym numerem jeden w Polsce. W polskim internecie grupa osiągnęła pozycję lidera wśród serwisów kulinarnych.