Screen Network nagrodzone podczas Mixx Awards 2018

Screen Network wspólnie z agencją FCB Bridge2Fun zostały nagrodzone brązową statuetką za kampanię dla Showmax Polska.

 

"Showmax na drogę" to  kampania, w której dane o czasie tras pociągów oraz opóźnień pociągów na Dworcu Centralnym połączono z komunikatami kontekstowymi na nośnikach DOOH wokół i na terenie dworca. W czasie rzeczywistym kampania reagowała  na każde opóźnienie podczas wakacyjnego weekendu, a czas oczekiwania podróżnych był przeliczany na konkretne propozycje filmów i serialu z katalogu Showmax.

Dodatkowo Screen Network zostało wyróżnione za kampanię dla marki Philips Polska "Jaki kolor ma powietrze w Twoim domu". To pierwsza ogólnopolska kampania z wykorzystaniem ekranów digital OOH i największej sieci czujników jakości powietrza Airly. Dzięki tej technologii setki tysięcy osób mogło zobaczyć, że smog to coś, co dotyczy ich bezpośrednio. Aby unaocznić zarówno realność zagrożenia, jak i skuteczne rozwiązanie problemu postawiono  na emisję na wyselekcjonowanej siatce 15 ekranów LED umiejscowionych w centrach z najbardziej zanieczyszczonym powietrzem miast w Polsce oraz na ich obrzeżach (lokalizacje satelitarne).

Akcja była również emitowana na 5600 ekranach in-store zlokalizowanych w sieciach Media Markt i Saturn będących jednocześnie miejscem sprzedaży produktów oraz jednymi z kluczowych partnerów sprzedażowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.