Znamy zwycięzców konkursu Young Creatives Integrated Comepetition Eurobest 2018

Finał pierwszy raz w historii odbył się w Polsce.

W Centrum Kreatywności Targowa odbył się finał międzynarodowego konkursu Young Creatives Integrated Competition. Inicjatywa od 10 lat jest okazją dla młodych talentów z branży reklamowej do zaprezentowania swoich umiejętności. W tym roku finał po raz pierwszy w historii odbył się w Polsce. Wspólnie z Greenpeace postawiono przed uczestnikami problem dotyczący zmiany klimatu w Europie wywołane przez emisję dwutlenku węgla. 

Nagrodę główną zdobył zespół: Thomas Jørgensen Parastatidis oraz Magnus Mynderup-Bjørnshave reprezentujący agencję Robert Boisen & Like-Minded z Danii. Srebrny medal otrzymali Anton Stolpovskii i Anastasiia Kashina, rosyjski zespół reprezentujący dwie agencję Fury oraz WNM.digital. Brąz powędrował do Pierpaolo Bivio i Andrea Raia, którzy startowali z ramienia DDB oraz Publicis z Włoch.

Partnerem konkursu był Greenpeace. Zadanie konkursowe oparte było na raporcie udostępnionym publicznie 8 października 2018 r. przez ONZ. Brief przygotowała Joanna Uniwersal z Ogilvy.

Young Creatives Integrated Competition jest konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej, którzy nie ukończyli 31 lat. Prace oceniało jury pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego, executive creative directora Ogilvy, w składzie: Christian Behrendt group creative lead/Google ZOO – Dach, France & Mena, Maria Milusheva, creative director & partner/Noble Graphics TBWA, Krzysztof Cibor, communication specialist/Greenpeace Polska.

Prace dostępne są tutaj.

Katarzyna Kacprzak 261 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.