"Godzina Mistrzów Ż" - nowa aktywacja Żywca

Na nagrody Grupa Żywiec przeznaczyła 23,2 tys. zł, konkurs wspiera reklamą online.

Grupa Żywiec, drugi po Kompanii Piwowarskiej producent piwa w kraju, przygotowała aktywację konsumencką swojej sztandarowej marki – piwa Żywiec pt. "Godzina Mistrzów Ż".

Codziennie do 16 grudnia br. na stronie Style.zywiec.com.pl o godz. 19 publikowane będzie zadanie. Aby wziąć udział w konkursie, trzeba wejść na stronę między 19 a 20 i odpowiedzieć na zadane pytanie.

Każdego dnia do wygrania jest ręcznie robiony zegarek marki Plantwear oraz szklanki do piwa.
Na nagrody producent przygotował 21 zegarków po 861 zł/szt. oraz 420 szklanek. Łącznie za 23,2 tys. zł. 

Aktywacji towarzyszy kampania w internecie i mediach społecznościowych. Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, za działania w kanale digital i social mediach – agencja VMLY&R, a za działania BTL – agencja Just. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Maciej Burlikowski 1045 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.