Perfumerie Douglas w świątecznej odsłonie reklamowej

Za działania odpowiada głównie Havas Media.

Pod hasłem "#believeinangels" wystartowała kampania świąteczna perfumerii Douglas, w której gwiazdą spotu telewizyjnego jest brytyjska modelka i aktorka Cara Delevigne. Kampania TV obejmuje stacje ogólnopolskie i tematyczne. W social mediach prowadzona jest komunikacji produktowa i wizerunkowa na Facebooku i Instagramie, a z początkiem grudnia startuje chatbot – Doradca Prezentowy Perfumerii Douglas.

Digitalowa odsłona kampanii zakupiona została w modelu programatycznym oraz wsparta działaniami performance’owymi. Przedświąteczny etap kampanii zostanie wzmocniony dodatkowo kampanią radiową.

Za całość działań – planowanie i zakup mediów, eventy, social media, współpracę z influencerami – odpowiada Havas Media i wyspecjalizowane jednostki w ramach Havas Media Group (Socialyse, Havas Sports & Entertainment). Za część kreatywną kampanii ATL i BTL odpowiada agencja Brasil.

Maciej Florek 1990 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.