PizzaPortal.pl promuje się za pomocą GIF-ów

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.

PizzaPortal.pl rozpoczyna nową kampanię pod hasłem "GIF me food". Głównym narzędziem komunikacyjnym są animowane GIF-y zakorzenione w sposobie komunikacji internautów. Realizując strategię "digital first", spoty przygotowane w pierwszej kolejności do publikacji w internecie będą także emitowane w telewizji.

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom (Publicis Media), a spoty wyprodukowane przez dom produkcyjny Flota Filmowa. Za działania PR marki PizzaPortal.pl odpowiada 38PR & Content Communication.

Maciej Florek 1990 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.