#PayMeEqual - kampania społeczna od Pracowni_EB

Ruszyła multimediowa akcja społeczna zwracająca uwagę na problem tzw. luki płacowej. Do akcji przyłączyły się m.in. Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska.

Multimediową kampanię społeczną #PayMeEqual przygotowała Pracownia_EB we współpracy z pracodawcami (Lidl Polska, PepsiCo Polska i PMI Polska), inicjatywą sekretarza generalnego ONZ na rzecz zrównoważonego rozwoju – United Nations Global Compact oraz Państwową Inspekcją Pracy.

Dziś od godz. 10 można śledzić na Facebooku relację live z debaty poświęconej nierówności wynagrodzeń z udziałem przedstawicieli firm i organizacji – partnerów akcji. Celem projektu #PayMeEqual jest rozpoczęcie poważnej dyskusji o płacowych dysproporcjach i pokazanie zalet płynących z równościowego środowiska pracy. W trakcie debaty partnerzy mają wypracować listę konkretnych rozwiązań, które pozwolą wyeliminować lukę płacową, a jednocześnie nie zrujnują budżetów firm. 

Pracownia_EB to agencja konsultingowa zajmująca się doradztwem oraz realizacją projektów w zakresie budowania marki pracodawcy. Działa w ramach firmy GoldenLine, firmy należącej do Grupy Agora. Z agencją współpracowały m.in. Arla GSS, Budimex, IKEA, Orange, Samsung R&D Institute Poland, Mediamarkt Polska czy Oney.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.