Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra

Za akcję odpowiadają Media Markt i Ströer Media.

W mikołajki, na pierwszej linii metra rozpocznie kursowanie pociąg świąteczny Media Markt. Będzie kursować w dniach 6 grudnia 2018 – 6 stycznia 2019. Projekt jest jednym z elementów tegorocznej dekoracji świątecznej, przygotowanej przez warszawskie metro i miasto st. Warszawa. Na wagonach, oprócz motywów świątecznych, znajdą się bohaterowie kampanii Media Markt, czyli Tytus, Romek i A’Tomek. W każdym z sześciu wagonów swoje świąteczne propozycje upominkowe zaprezentują partnerzy projektu: Huawei, Braun, Oral-B, LG, Electrolux i Philips.

Akcji towarzyszyć będzie świąteczna komunikacja na sieci ekranów Ströer TV w pociągach, na których pojawiają się atrakcje dedykowane wyłącznie dla pasażerów - spoty wizerunkowe i produktowe z specjalnymi ofertami, przygotowane przez partnerów akcji.

Za kreacje i zakup mediów odpowiada Media Markt, za realizację i wykonanie Ströer Media.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.