McDonald's niestandardowo promuje się w Lublinie

Pod zamkiem ustawiono 13-metrową kulę śnieżną.

Wysoka na 13 m przezroczysta kula, zbudowana na wzór śnieżnych zabawek, a w niej budynek stylizowany na restaurację w śnieżnej scenerii – to akcja zorganizowana przez McDonald’s Polska, która odbyła się 2 grudnia na placu Zamkowym w Lublinie. Goście biorący udział w wydarzeniu mieli niepowtarzalną okazję, aby wejść do środka kuli, zrobić sobie selfie i wziąć udział w poszukiwaniu lepszej strony zimy.  

W ramach akcji każdy zwiedzający otrzymał transparenty kupon w kształcie kuli śnieżnej, uprawniający do odbioru Burgera Drwala w restauracjach McDonald’s znajdujących się na terenie Lublina. Lepszą stronę zimy we wnętrzu śnieżnej kuli odkryło ponad 1080 osób. Dla pozostałych zainteresowanych przygotowano dodatkowe atrakcje w postaci pamiątkowych zdjęć na tle kuli.

Kula śnieżna przez ostatnie dni stanowiła także plan zdjęciowy dla nowej reklamy McDonald’s Polska, której emisja zaplanowana jest na początek przyszłego roku. Jak zapewnia biuro prasowe, była to unikatowa i jedyna tego typu instalacja na terenie Polski. Za kreację wydarzenia odpowiadała agencja DDB & Tribal, a jego produkcją zajęła się Papaya Films.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.