McDonald's niestandardowo promuje się w Lublinie
Pod zamkiem ustawiono 13-metrową kulę śnieżną.
W ramach akcji każdy zwiedzający otrzymał transparenty kupon w kształcie kuli śnieżnej, uprawniający do odbioru Burgera Drwala w restauracjach McDonald’s znajdujących się na terenie Lublina. Lepszą stronę zimy we wnętrzu śnieżnej kuli odkryło ponad 1080 osób. Dla pozostałych zainteresowanych przygotowano dodatkowe atrakcje w postaci pamiątkowych zdjęć na tle kuli.
Kula śnieżna przez ostatnie dni stanowiła także plan zdjęciowy dla nowej reklamy McDonald’s Polska, której emisja zaplanowana jest na początek przyszłego roku. Jak zapewnia biuro prasowe, była to unikatowa i jedyna tego typu instalacja na terenie Polski. Za kreację wydarzenia odpowiadała agencja DDB & Tribal, a jego produkcją zajęła się Papaya Films.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.