Tymbark z akcją na święta

Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".

Z okazji zbliżających się świąt marka Tymbark z portfolio Maspeksu startuje z akcją promocyjną - zamienia drobne gesty w realną pomoc. Wykorzystując najnowsze funkcjonalności Facebooka i technologię AR, Tymbark zachęca do publikowania zdjęć i filmów ze specjalnymi świątecznymi filtrami – w zamian wspólnie z fanami przekaże nawet 100 tys. zł dla podopiecznych fundacji Mam Marzenie.

Użytkownicy Facebooka, dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia. Za każdą taką publikację w Aktualnościach lub w Relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń 100 tys. zł.
Akcja trwa do 21 grudnia lub do momentu zebrania docelowej kwoty. Za projekt odpowiada Gong.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.