Tymbark z akcją na święta
Startują działania pod hasłem "Ty to masz gest!".
Użytkownicy Facebooka, dzieląc się ze znajomymi zdjęciem lub filmem z nałożonym filtrem – pomagają spełniać dziecięce marzenia. Za każdą taką publikację w Aktualnościach lub w Relacji na Facebooku marka przekaże 5 zł fundacji Mam Marzenie. Łącznie Tymbark zamierza w ten sposób przeznaczyć na spełnianie dziecięcych marzeń 100 tys. zł.
Akcja trwa do 21 grudnia lub do momentu zebrania docelowej kwoty. Za projekt odpowiada Gong.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.