Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]
Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".
Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak". Działania digitalowe realizowane są z użyciem placementów dla target grupy w popularnych mediach społecznościowych, tj. na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube. Na tym ostatnim można obejrzeć w całości wszystkie poświęcone kampanii spoty.
Obsługą marketingową Pepsi w Polsce zajmują się firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja spotów), Artegence (działania w internecie), Pink Pepper Media (materiały POS), Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania public relations). Za produkcję wspomnianych spotów odpowiada Papaya Films.

Maciej Florek 2014 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze