Artegence prowadzi digitalową kampanię Pepsi [wideo]

Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak".

Artegence wprowadziła do świata marki Pepsi ekipę influencerów – Jessicę Mercedes, Jakoba Kosela, Julię Dyzio oraz Mariusza Maca. Spoty z ich udziałem są wstępem do konkursu #PepsiNaŚwięta, realizowanego przez markę na Instagramie, w którym do wygrania są świąteczne zestawy Pepsi.

Akcja jest dopełnieniem trwającej kampanii ATL-owej "W święta znajdź swój smak". Działania digitalowe realizowane są z użyciem placementów dla target grupy w popularnych mediach społecznościowych, tj. na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz YouTube. Na tym ostatnim można obejrzeć w całości wszystkie poświęcone kampanii spoty.

Obsługą marketingową Pepsi w Polsce zajmują się firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja spotów), Artegence (działania w internecie), Pink Pepper Media (materiały POS), Media Direction OMD (planowanie i zakup mediów) oraz Questia (działania public relations). Za produkcję wspomnianych spotów odpowiada Papaya Films.

Maciej Florek 2036 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.