Burda wprowadza karty podarunkowe z prenumeratą

Na początek są to prenumeraty "National Geographic" i "Burdy".

Burda Media Polska wprowadziła do kiosków i salonów prasowych karty podarunkowe z prenumeratą swoich magazynów "National Geographic" i "Burda". Karty dostępne są w 3 nominałach - 10 numerów "National Geographic" za 99 zł i 6 numerów za 59 zł oraz 10 numerów "Burdy" za 99,99 zł. 

- Akcja jest wyjątkowa, ponieważ żadne inne wydawnictwo nie wprowadziło jeszcze na polski rynek takiego produktu. Jest to zarówno dobry prezent, jak i wsparcie promocyjne tytułów wydawniczych - mówi Agnieszka Prokopowicz, PR manager - advisory consultant Burda Media Polska. Projekt jest wewnętrznym pomysłem wydawnictwa.

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.