Opus B nagrodzone w konkursie Creativity International Awards

Polska agencja zdobyła cztery nagrody.

Zespół Opus B Brand Design zdobył cztery nagrody w amerykańskim konkursie Creativity International Awards. To jeden z najstarszych niezależnych konkursów branży reklamowej i projektowania graficznego, skierowanego zarówno do profesjonalistów, jak i studentów, którego korzenie sięgają lat 70. XX w. Z biegiem lat przerodził się w konkurs o zasięgu międzynarodowym.

Jury tegorocznej edycji konkursu przyznało projektantom z Opus B złoto w kategorii „print&packaging – bevarages” za realizację opakowania polskiego wina Mickiewicz oraz złoto za koncept ekologicznego miodu BeeFee, srebro za opakowanie wódki Norr Sno z innowacyjnym systemem pozwalającym szybko schłodzić alkohol oraz opakowania owsianki "dla facetów" Horse Power w kategorii „print&packaging – concept”.

Na tegoroczną edycję Creativity International Awards wpłynęły zgłoszenia z 25 krajów.

Maciej Burlikowski 1149 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.