Butiki SWISS i marka Tommy Hilfiger z nową kampanią [wideo]

Komunikacja obejmie OOH oraz formaty offscreen w kinach.

Butiki SWISS we współpracy z marką Tommy Hilfiger ruszają z  kampanią promującą modele zegarków z kolekcji Tommy Icons. W reklamach występuje m.in. znana modelka Hailey Baldwin. 

Kampania jest prowadzona w największych miastach na siatkach wielkoformatowych sieci Braughman, ekranach digital, citilightach AMS, w metrze warszawskim oraz wspierana formatami offscreen w kinach Cinema City. Kampania została zaplanowana oraz zakupiona bezpośrednio przez dział marketingu butików SWISS.

Tomasz Wygnański 670 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.