Wyborcza.pl i WWF na rzecz zagrożonych gatunków zwierząt
Akcja jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej".
Do końca grudnia br. potrwa specjalna akcja "Gazety Wyborczej" i Wyborcza.pl oraz WWF pod hasłem "Zmień czytanie w pomaganie". Dzięki niej czytelnicy, którzy w tym czasie zamówią prenumeratę cyfrową dziennika na stronie Wyborcza.pl/wwf, wspomogą Fundację WWF Polska i wybrany gatunek zwierząt.
Akcja, która potrwa do końca grudnia, jest promowana w serwisach internetowych Wyborcza.pl, na profilach dziennika w mediach społecznościowych oraz w wydaniu papierowym "Gazety Wyborczej". Jej ważną częścią mają być działania redakcyjne, w które oprócz działu Nauka zaangażowały się redakcje lokalne "Gazety Wyborczej".
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane