Credit Agricole sponsorem kolejnej trasy Dawida Podsiadły

Trasę koncertową "Wielkomiejski tour" artysta planuje na wiosnę w ponad 30 mniejszych miastach.


Dawid Podsiadło występuje w reklamach banku Credit Agricole, a ten był sponsorem jego jesiennej "Małomiasteczkowej trasy", która okazała się sukcesem frekwencyjnym – 11 koncertów zorganizowanych w największych polskich miastach przyciągnęło łącznie ponad 100 tys. osób. W ramach trasy "Wielkomiejski tour" planowanych jest ponad 50 koncertów w 31 miejscowościach.

– Dawid Podsiadło jest bez wątpienia najchętniej słuchanym artystą w Polsce, a słuchanie jest w naszej nowej komunikacji szczególne ważne. Podkreślamy w ten sposób nasze wyjątkowe podejście do relacji z klientami: z uwagą ich słuchamy i doradzamy im takie rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują – przekonuje Jędrzej Marciniak, wiceprezes zarządu Credit Agricole.

Kreację reklam dla Credit Agricole tworzy agencja reklamowa Just, za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiada dom mediowy Arena Media, a za działania w internecie – Cube Group i Performics.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.