ING nakłania do oszczędzania [wideo]
W kampanii bank podejmuje ważny społecznie temat nadmiernej konsumpcji.
- Obserwujemy przybierający na znaczeniu trend "Mniej znaczy więcej", w którym w modzie zaczynają być różne formy ograniczania liczby posiadanych rzeczy, na przykład na rzecz współdzielenia. Już 36 proc. z nas potrafi tu i teraz odmówić sobie czegoś, żeby w dłuższej perspektywie zyskać więcej. W taki właśnie, nabierający znaczenia, trend świadomego konsumowania chcemy wpisać markę ING - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim. - To nie jest kampania przeciw kupowaniu, ale promująca odpowiedzialne i przemyślane zakupy, bo taka postawa daje wymierną korzyść – oszczędności - dodaje.
Kampania ruszy 25 grudnia br. i będzie prowadzona w telewizji, internecie i na nośnikach OOH (wielkoformatowe nośniki w całym kraju). Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1228 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze