Anna Lewandowska tworzy sieć sklepów

Docelowo zamierza otworzyć 40 stacjonarnych lokali ze zdrowymi przekąskami wytwarzanymi na miejscu pod szyldem Healthy Store Foods by Ann.

Pierwszy tego typu lokal został otwarty w warszawskim osiedlu Royal Wilanów w listopadzie. Ale Anna Lewandowska ma plany na kolejne.

W przyszłym roku punkty sprzedaży Healthy Store Foods by Ann mają być otwarte w: Poznaniu, Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Trójmieście oraz Rzeszowie. Docelowopoza sklepami własnymi marki, mają się znaleźć także punkty franczyzowe.

W Healthy Store oferowany jest asortyment marki Foods by Ann: batony energetyczne, shake’i liofilizowane, musli, czekoladki, ekologiczne masła i oleje, debiutujące niedawno napoje energetyczne, a także kawa. Nowością są soki tłoczone metodą cold press.  W menu znajdują się też: desery, gorące napoje, sałatki oraz śniadania serwowane na ciepło. Asortyment będzie zróżnicowany w zależności od specyfiki wybranych punktów sprzedaży.

Oprócz otwierania nowych sklepów pod szyldem Healthy Store Anna Lewandowska stale poszerza ofertę sygnowanych swoim imieniem produktów marki Foods by Ann. Wśród nowości na rynku pojawią się: batony na bazie daktyla z dodatkami, oblane czekoladą - Choco Bite, orzechy i suszone owoce w czekoladzie - Choco Snack oraz krakersy i ciasteczka w nietypowych połączeniach smakowych takich jak: karobowo-pomarańczowe, owocowo-gryczane, burak i gryka czy konopia. Ofertę uzupełnią sorbety lodowe i herbaty (roiboos, biała z jaśminem). Zdaniem Anny Lewandowskiej hitem może okazać się Kombucha czyli naturalnie sfermentowany napój na bazie herbaty - naturalny probiotyk zwany eliksirem długowieczności.

- Chcemy być liderem w kategorii zdrowej żywności funkcjonalnej i tak właśnie się dzieje - powiedziała Anna Lewandowska.

Obecnie portfolio produktów pod marką Foods by Ann obejmuje ponad 100 pozycji. Dostępne są one w punktach należących do Grupy Lagardere (Relay, Inmedio, 1minute), w Auchan, Carrefourze, Żabce, sklepach na stacjach Shell, Lotos i PKN Orlen. Marka pojawia się także z akcjami in-outowymi w Lidlu.  
 
(Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.