W świątecznej kampanii mBank stawia na emocje [wideo]

Za kreację odpowiada Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare.

W tegorocznej bożonarodzeniowej kampanii mBank (Grupa Commerzbanku) stawia na emocje. Jak twierdzą autorzy kampanii, ideą, która przyświeca reklamie mBanku, było zwrócenie uwagi na relacje z najbliższymi podczas zbliżających się świąt.

Świąteczny spot mBanku nawiązuje do poprzednich reklam marki. Pojawia się bohater, który rozmawia ze sobą z przyszłości. W myśl hasła kampanii "Bądź bogatszy o dobre decyzje" odbiera telefon od siebie z przyszłości, który mu dziękuje, że pomyślał o prezencie dla bliskiej osoby.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grey Group Poland, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski 1138 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.