Life Tube podsumowuje 2018 rok

W kończącym się roku LifeTube wypłacił influencereom 23 miliony złotych. W porównaniu z rokiem 2017 jest to wzrost o ponad 50 proc.

Agencja influencer marketingu i sieć partnerska YouTube zanotowała w 2018 r. wzrost przychodów o 38 proc.

500 twórców zrzeszonych w sieci LifeTube ma łącznie 87 milionów subskrypcji, o 60 proc. więcej w porównaniu do 2017 roku. Na swoich kanałach opublikowali w 2018 roku ponad 46,5 tysiąca filmów wideo, które osiągnęły łącznie 7 miliardów wyświetleń.

W mijającym roku  influencerzy zrzeszeni w LifeTube zrealizowali 1359 działań z markami, co oznacza, że zespół agencji wraz z twórcami realizował średnio 5,4 kampanii dziennie. Najdroższa kampania zrealizowana przez LifeTube kosztowała 1,5 miliona złotych, a średni koszt jednej to 9,5 tysiąca zł.

Kampanie, przy których współpracował LifeTube (lub w ramach których koordynował współpracę influencerów) zdobyły łącznie 43 nagrody na najważniejszych branżowych konkursach na świecie, w tym Cannes Lions, Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.

- Nasze wyniki są również zasługą współpracy z zaprzyjaźnionymi podmiotami, takimi jak Gamellon, DDOB czy Fantasy Expo. W przyszłym roku zamierzamy jeszcze więcej czerpać z synergii partnerskich działań, a naszym wspólnym celem jest umacnianie rynku i realizowanie coraz lepszych projektów - podkreśla Paweł Stano, prezes LifeTube.

W załączonym filmie influencerzy oraz eksperci z LifeTube mówią o tym, co najbardziej zaskoczyło ich na YouTube w 2018 roku oraz czego można spodziewać się po platformie w 2019 roku.

Paweł Piasecki 162 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.