Nowa kampania Smart Kid Belt [wideo]

Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

Trwa kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy.

Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej oraz kreację spotów odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Realizacją zajął się dom produkcyjny Joho, a zakupem mediów – MullenLowe MediaHub.

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

  • odpowiedz

    Forma wykonania reklamy bardzo fajna. Na wesoło i całkiem pozytywny odbiór. Smart Kid Belt wypadł korzystnie i jak widzę na filmie, jego montaż jest banalnie prosty.

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.