Nowa kampania Smart Kid Belt [wideo]
Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.
Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej oraz kreację spotów odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Realizacją zajął się dom produkcyjny Joho, a zakupem mediów – MullenLowe MediaHub.
Katarzyna Kacprzak
706 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Artykuły powiązane
odpowiedz
Forma wykonania reklamy bardzo fajna. Na wesoło i całkiem pozytywny odbiór. Smart Kid Belt wypadł korzystnie i jak widzę na filmie, jego montaż jest banalnie prosty.
odpowiedz
Prosty montaż i nieduży rozmiar to największe zalety tego adaptera. Ważne jest dla mnie to, że posiada wszystkie potrzebne atesty i jest bezpieczny. Używamy i sobie chwalimy.
odpowiedz
Mam nadzieję,że reklama dotrze do szerszej grupy odbiorców ,bo pas jest naprawdę praktycznym rozwiązaniem.
odpowiedz
A mi się wydaje, że skoro smart kid belt cieszy się takim powodzeniem na świecie to w sumie sam się trochę broni, co do użytkowanie to ja uważam to rozwiązanie za absolutnie bezpieczne - używamy dla starszej córeczki od ponad pół roku i wszystko jak dotąd super.