Nowa kampania Smart Kid Belt [wideo]

Za kreację odpowiada butik kreatywny AżTuNagle.

Trwa kampania telewizyjna wspierająca launch urządzenia Smart Kid Belt zastępującego fotelik samochodowy.

Za przygotowanie idei strategiczno-kreatywnej oraz kreację spotów odpowiada butik kreatywny AżTuNagle. Realizacją zajął się dom produkcyjny Joho, a zakupem mediów – MullenLowe MediaHub.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze
  • odpowiedz

    Forma wykonania reklamy bardzo fajna. Na wesoło i całkiem pozytywny odbiór. Smart Kid Belt wypadł korzystnie i jak widzę na filmie, jego montaż jest banalnie prosty.

  • odpowiedz

    Prosty montaż i nieduży rozmiar to największe zalety tego adaptera. Ważne jest dla mnie to, że posiada wszystkie potrzebne atesty i jest bezpieczny. Używamy i sobie chwalimy.

  • odpowiedz

    Mam nadzieję,że reklama dotrze do szerszej grupy odbiorców ,bo pas jest naprawdę praktycznym rozwiązaniem.

  • odpowiedz

    A mi się wydaje, że skoro smart kid belt cieszy się takim powodzeniem na świecie to w sumie sam się trochę broni, co do użytkowanie to ja uważam to rozwiązanie za absolutnie bezpieczne - używamy dla starszej córeczki od ponad pół roku i wszystko jak dotąd super.

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.