Szopi.pl ułatwia klientom zakupy

Dzieki współpracy z Twisto, fintechem działającym w formule "kup teraz, zapłać później",klienci Szopi zyskują darmową dostawę i w chwili złożenia zamówienia nie muszą dysponować własnymi środkami.

Do tej pory klienci robiący zakupy w Szopi mieli możliwość zapłacenia za nie kartą płatniczą przy odbiorze albo za pośrednictwem płatności internetowych. Teraz serwis zdecydował się nawiązać współpracę z Twisto, nowatorskim fintechem, dzięki któremu klient z chwilą składania zamówienia nie musi mieć własnych środków i ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez żadnych dodatkowych kosztów.

Szopi.pl jest pierwszym w Polsce serwisem oferującym klientom zakupy spożywcze, który współpracuje z Twisto. - Wprowadzając Twisto do naszej oferty, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom  klientów, którzy cenią oszczędność czasu i wygodę – tłumaczy Zbigniew Płuciennik, współtwórca i CEO Szopi.pl. – Nie bez przyczyny startujemy z taką ofertą w grudniu, kiedy wydatki związane ze świętami Bożego Narodzenia często przekraczają nasze możliwości budżetowe. Chcemy, by nasi kupujący nie musieli rezygnować ze świetnych okazji zakupowych ani pożyczać na ten cel pieniądze. Formuła zakupowa Twisto oferuje elastyczność i możliwość zrobienia zakupów bez  zaciskania pasa i dodatkowych kosztów – dodaje.

Usługa Twisto jest dla użytkowników Szopi.pl bezpłatna. Dopiero po przekroczeniu 21 dni na dokonanie płatności naliczane są opłaty - 10 zł za każdy tydzień zwłoki, niezależnie o kwoty transakcji, maksymalnie do 50% wartości zamówienia. Co więcej, obecnie klienci, którzy zrobią na szopi.pl zakupy za minimum 60 zł i zapłacą Twisto, nie muszą płacić za dostawę.

- Zakupy z Twisto można robić w każdej chwili, przez telefon lub komputer, bez względu na aktualny stan konta, na przykład przed wypłatą. Naszym atutem jest również najwygodniejszy proces zakupowy na rynku, szczególnie na smartfonach. Jak pokazują dotychczasowe doświadczenia, w sklepach online, w których udostępnione zostało Twisto, opcję zapłaty „Kup teraz, zapłać później”, wybiera średnio co siódmy klient – mówi Krzysztof Blinowski, business development director Twisto w Polsce.

- Do tej pory Szopi.pl dostarczyło zakupy już ponad 70 tys. razy. Wypracowujemy 7 mln zł obrotu rocznie, zwiększając go średnio o 10 proc. miesięcznie, co świadczy o rosnącej popularności oferowanego przez nas rozwiązania. Wspólnie z Twisto poszerzamy zakres usług, udostępniając dla klientów zupełnie nową metodę zakupową – dodaje Marek Noster, współtwórca Szopi.pl.

Obecnie zakupy z Szopi.pl mogą robić mieszkańcy Warszawy, Krakowa i Wrocławia w takich sieciach jak Biedronka, Lidl, Carrefour, Auchan czy Tesco. Wkrótce usługa będzie dostępna w kolejnych lokalizacjach.

(Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.