Katarzyna Szewczuk nową dyrektor zarządzającą FCB Bridge2Fun

Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję business growth directora w ramach grupy Grey.

Rafał Baran, Katarzyna Szewczuk
Rafał Baran, Katarzyna Szewczuk
Katarzyna Szewczuk objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun. Wcześniej przez dwa lata pełniła funkcję business growth directora w ramach grupy Grey, a w latach 2013-2016 zarządzała działem obsługi klienta Grey jako client service director. Jeszcze wcześniej jako regional account director odpowiadała za komunikację marek GSK w regionie CEE.

W trakcie 17-letniej kariery zawodowej współpracowała z m.in. z firmami: BAT, Browary Lubelskie Perła, Cyfrowy Polsat, Lotos, SmartDom, GSK, PKN Orlen, Idea/Orange, Telekomunikacja Polska, Costa Cofee, Emirates, Mastercard, Ferrero oraz Green Cafe Nero.

Katarzyna Kacprzak 299 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.