Apple uwodzi powodzią kolorów

"Color Flood" to spot podkreślający możliwości wyświetlacza Liquid Retina w smartfonie iPhone XR.

W filmie tłum biegaczy w jednoczęściowych kombinezonach, wykonując efektowne skoki i salta, wypełnia ulice sennego miasta. Pod koniec nakręconego w Pradze spotu pojawia się hasło "Zrób miejsce dla koloru". Z feerią barw i dynamizmem biegaczy kontrastuje spokojna melodia “Come Along” Cosmo Sheldrake’a.

Za produkcję filmu wyemitowanego w amerykańskiej telewizji po raz pierwszy 29 grudnia ub.r. odpowiadała firma Morton Jankel Zander (MJZ) z Los Angeles. Spot wyreżyserował Rupert Sanders, który pracował wcześniej m.in. dla marek Jordan, Adidas, Verizon, Reebok i Microsoft. Za reklamę gry wideo "Halo 3: ODST" otrzymał Złotego Lwa w Cannes w 2010 r.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.