Kampania wspiera Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży [wideo]

Z ogólnopolską kampanią "Wspieraj Telefon" wystartowała Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii na rzecz Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111 „Wspieraj telefon” jest agencja Cut The Mustard. Za reżyserię filmu odpowiada Maciej Kowalczuk.
 
W spocie Fundacji widz poznaje zwyczajną nastolatkę i towarzyszy jej w ciągu pozornie normalnego dnia. W tle słychać jednak rozpaczliwe wołanie o pomoc "Halo… Chyba potrzebuję pomocy…" Celem kreacji jest zwrócenie uwagi na problemy dzieci oraz wyzwania, z którymi dziś mierzy się fundacja w związku z utrzymaniem Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży, a także podkreślenie roli, jaką odgrywa linia.

Film trwa 2 minuty, została też przygotowana wersja skrócona – 45-sekundowa. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Foszer Sawicki, a za pozyskanie mediów dom mediowy Zenith. Zaplanowano także działania z udziałem influencerów przy wsparciu agencji Lettly. Kampania wystartowała 2 stycznia 2019 r., obejmuje stacje telewizyjne oraz internet. Prowadzone będą także działania public relations z udziałem agencji PR.me.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.