Dariusz Zieliński na czele segmentu sportowego Ringier Axel Springer

Będzie odpowiedzialny za wszystkie marki sportowe wydawnictwa, m.in. Onet Sport, Przegląd Sportowy oraz serwis Przegladsportowy.pl.

Dariusz Zieliński objął nowo utworzone stanowisko dyrektora wydawniczego segmentu sportowego w Ringier Axel Springer Polska. Będzie odpowiedzialny za wszystkie marki sportowe wydawnictwa, m.in. Onet Sport, Przegląd Sportowy oraz serwis Przegladsportowy.pl.

Dariusz Zieliński był związany z Ringier Axel Springer Polska w latach 2013-2017 -  jako dyrektor zarządzający "Newsweek Polska" odpowiadał za rozwój marki we wszystkich kanałach sprzedaży. Wcześniej był dyrektorem strategii i rozwoju new business w wydawnictwie G+J Polska (kupionym w połowie 2013 r. przez Burda International Polska). Pracował też w Marquard Media Polska i Ciszewski Public Relations.

W latach 2017-2018 Zieliński pracował jako chief operations officer w globalnej platformie IndaHash, gdzie był odpowiedzialny za działania operacyjne spółki na wszystkich rynkach, koordynację lokalnych i międzynarodowych zespołów oraz realizację strategii sprzedaży.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.