Dzięki Netii Plus też może reklamować światłowodowy internet [wideo]
Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, TFP, Televisor, Ztudio i Vizeum.
I teraz Plus może, i reklamuje ofertę dostępu do sieci internetowej poprzez łącza światłowodowe. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH). Kreację reklamy pt. "Tytani Technologii" przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz na podstawie scenariusza autorstwa Zuzanny Wrońskiej, Weroniki Zielińskiej oraz Giedymina Jabłońskiego. Produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent Mariusz Matwiejczuk), postprodukcją - studia Televisor i Ztudio, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane