Dzięki Netii Plus też może reklamować światłowodowy internet [wideo]

Kampanię przygotowały: Scholz & Friends, TFP, Televisor, Ztudio i Vizeum.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (grupa Cyfrowy Polsat), rusza z kampanią pod hasłem: "Odpalamy Światłowód". Może reklamować usługi łączące telefonię komórkową i stacjonarną (tzw. konwergentne) dzięki temu, że w ub.r. Grupa Cyfrowy Polsat przejęła kontrolę nad Netią wraz z jej siecią światłowodową.

I teraz Plus może, i reklamuje ofertę dostępu do sieci internetowej poprzez łącza światłowodowe. Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH). Kreację reklamy pt. "Tytani Technologii" przygotowała agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz na podstawie scenariusza autorstwa Zuzanny Wrońskiej, Weroniki Zielińskiej oraz Giedymina Jabłońskiego. Produkcją zajęło się studio TFP Sp. z o.o. (producent Mariusz Matwiejczuk), postprodukcją - studia Televisor i Ztudio, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1100 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.