Skoda: sukces sprzedaży dzięki kampanii "Wszystko, co ważne"

W 2018 r. Polacy kupili o 12 proc. więcej aut tej marki.

Volkswagen Group Polska, importer i dystrybutor m.in. samochodów czeskiej marki Skoda, podaje, że w ub.r. Polacy kupili i zarejestrowali 69,565 tys. jej aut. To o 12 proc. więcej niż w 2017 r. Marka zwiększyła także udział w rynku do 13,1 proc.

Skoda jest liderem polskiego rynku nieprzerwanie od 10 lat. Importer twierdzi, że sukces jest rezultatem m.in. niezwykle udanej kampanii brandowej "Wszystko, co ważne”, która realizowana jest od czerwca ub.r.

- To potwierdzenie tego, że prowadzone przez nas działania są skuteczne i dobrze odbierane, zwłaszcza zaś kampania „Wszystko, co ważne”. Od lat liderujemy w Polsce pod względem sprzedaży flotowej, jednak w tym roku sukcesu naszych działań dowodzi niesamowity wzrost liczby aut kupionych przez klientów indywidualnych – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Skoda.

Dla Skody pracują m.in. agencja Isobar Polska, studia Propeller Film, Sputnik Studio, dom mediowy PHD Rocket (Grupa Media Direction).

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.