Zgłoszenia do polskiej edycji Young Creatives trwają do 1 lutego

Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach - Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients.

Młodzi i kreatywni po raz kolejny mają szansę sprawdzić swoje możliwości przed gronem ekspertów. Zgłoszenia do polskiej edycji konkursu Young Creatives trwają do 1 lutego br. Nagrodą główną w każdej kategorii jest udział w międzynarodowych finałach konkursu Young Lions podczas Festiwalu Cannes Lions, który odbędzie się w czerwcu br.

W konkursie mogą startować osoby urodzone po 21 czerwca 1988 r. (przed 31. rokiem życia), w dwuosobowych zespołach. Zakwalifikowani mają za zadanie przygotować pracę stanowiącą odpowiedź na brief przygotowany przez partnerów poszczególnych kategorii. Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach – Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients. Uczestnicy na wykonanie zadania mają 24 godziny. Wyjątek stanowią kategorie Film i Clients, w których czas wykonania zadania wynosi 48 godzin. Prace zespołów oceniać będzie jury dla każdej kategorii.

Zadaniami uczestników poszczególnych kategorii będą kolejno: wykonanie layoutu reklamy drukowanej, stworzenie spotu do internetu, przygotowanie propozycji strategii działań mediowych, przygotowanie propozycji strategii działań PR-owych, stworzenie identyfikacji wizualnej, logotypu produktu lub projektu opakowania, opracowanie zintegrowanej kampanii w social mediach i opracowanie briefu kreatywnego.

Prace zespołów oceniać będzie jury każdej kategorii. Przewodniczącym YC Design jest Bartek
Walczuk z 180heartbeats + Jung v. Matt. Kategorią YC Digital zaopiekuje się Marta Frączek z agencji Saatchi & Saatchi. Obradom w kategorii YC PR przewodniczyć będzie Joanna Drabent, Prowly. Prace młodych marketerów – YC Clients, oceniać będzie jury pod przewodnictwem Piotra Chrobota z Life on Mars. Przewodniczącymi łączonego jury YC Print/Film są Michał Kubik i Łukasz Stachniak z Bardzo. Prace młodych mediowców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Pawła Gali z Wavemakera.

Zgłoszenia można wysyłać do 1 lutego.

Katarzyna Kacprzak 315 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.