Mbank obiecuje: będzie prościej i taniej

W lutym bank wprowadzi i będzie reklamował nowe rachunki indywidualne.

Bank mBank (Grupa Commerzbanku) w lutym wprowadzi do oferty dwa nowe typy rachunków osobistych dla klientów indywidualnych: eKonto osobiste i eKonto możliwości. Bank zapowiada, że ich główną zaletą będzie prostota, a warunki cenowe mają być proste do spełnienia. Pierwszy z nich to rachunek dla osób dorosłych, a drugi - dla młodzieży (osób w wieku 13-18 lat). W obu przypadkach prowadzenie rachunku będzie bezpłatne (bez konieczności zadeklarowania minimalnych wpływów), podobnie karta płatnicza do rachunku (pod warunkiem wykonania nią przynajmniej jednej transakcji w miesiącu), bezpłatne wypłaty we wszystkich bankomatach w kraju (wypłaty powyżej 100 zł) i trzy wypłaty w miesiącu z bankomatów za granicą. W przypadku konta dla młodych - karta będzie bezwarunkowo bezpłatna.

Bank planuje wsparcie tej oferty kampanią reklamową, ale jej szczegółów na razie nie ujawnia. Kreacje reklam dla mBanku przygotowuje agencja Grey Group Poland, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MindShare.

Mbank to czwarty pod względem wartości aktywów bank w Polsce. Obsługuje w naszym kraju 4,33 mln klientów indywidualnych, ma ok. 320 placówek i punktów obsługi klientów (tzw. kiosków).

To jeden z czołowych reklamodawców wśród krajowych banków - w trakcie 11 miesięcy ub.r. wydał ok. 85 mln zł na reklamy w mediach ATL (licząc cennikowo - dane Kantar Media), podobnie ile w poprzednim roku, co uplasowało go na 3. miejscu w branży, po Santander Banku i PKO BP.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.