Plush z nową kampanią [wideo]

Operator komórkowy reklamuje ofertę "na kartę".

Polkomtel (Grupa Cyfrowego Polsatu), operator sieci komórkowej Plus, rozpoczyna nową kampanię reklamową swojej drugiej marki - Plush. Reklamuje ofertę prepaid, czyli tzw. na kartę - nielimitowane połączenia i wiadomości oraz 20 GB na transfer danych za 25 zł miesięcznie.

Kreację reklam dla Polkomtela opracowuje agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1228 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.