Dominika Jóźwiak dyrektorem reklamy Vogue Polska

Odpowiada za sprzedaż reklam w magazynie i serwisie Vogue.pl oraz za strategię sprzedaży brandu Vogue Polska.

Dominika Jóźwiak, pełniąca do tej pory funkcję szefowej ds. kluczowych klientów, została dyrektorem biura reklamy Vogue Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Monikę Wdowiak, z którą Visteria, wydawca magazynu,  zakończyła współpracę  z początkiem stycznia 2019 r.

Nowa dyrektor biura reklamy odpowiada za sprzedaż reklam w magazynie i serwisie Vogue.pl. Jest również odpowiedzialna za strategię sprzedaży brandu Vogue Polska oraz budowanie trwałych relacji z klientami i domami mediowymi. Związana jest z tytułem od samego początku.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.