Trendy wizualne i marketingowe na 2019 rok według Peppermint

Trend Mixer jest dostępny online i w formie drukowanej.

Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 r. Trend Mixer dostępny jest na stronie: trendmixer.eu. Ukazał się także w formie drukowanej.

Trendbook przedstawia 14 trendów - 7 dotyczy designu, 7 mówi o komunikacji marketingowej. Każdy z nich został zilustrowany przez agencję w formie połówki twarzy, którą można dowolnie łączyć z pozostałymi. - Chcieliśmy w ten sposób z jednej strony pokazać, jakie będą tendencje w trendach marketingowych i wizualnych w 2019 r., z drugiej strony, dać użytkownikom możliwość zabawy. - tłumaczy Ewa Cymer, head of creative w Peppermint.

Zestawiając ze sobą trendy, użytkownicy mogą dowiedzieć się o nich czegoś więcej i odkryć, jakie połączenia najlepiej do nich przemawiają. Trend Mixer ma być przyjemną w odbiorze inspiracją dla marketerów. Pomysł interaktywnej formy pojawił się pod wpływem obserwacji zmian w trendach na przestrzeni ostatnich lat. - Od jakiegoś czasu granice między poszczególnymi stylami ulegają zamazaniu, wszystko się miesza. Panuje szeroko pojęty eklektyzm, a przy tym moda na zwracające uwagę, skłaniające do refleksji i zmieniające nasze przyzwyczajenia kontrasty. A skoro łączenie jest czymś trendy, to dlaczego nie stworzyć zestawienia trendów, które pozwala na ich miksowanie? - mówi Aleksandra Marchocka, head of design.

Przygotowany przez Peppermint Trend Mixer przedstawia trendy w komunikacji marketingowej takie jak voice search, AR i VR czy customer-centric marketing. A wśród trendów wizualnych omawia takie zjawiska jak rozwój holographic design, efekt podwajania obrazu, czy właśnie eklektyzm. 

Tomasz Wygnański 671 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.