Qatar Airways z kampanią w hollywoodzkim stylu

Choreografia i muzyka w najnowszym spocie linii lotniczych przywodzą na myśl musical "La La Land".

Spot "A World Like Never Before" harmonijnie łączy elementy graficzne i ujęcia kręcone na planie. Ściany luksusowego przedziału Q Suite w samolocie rozstępują się jak za dotknięciem magicznej różdżki i czteroosobowa rodzina w chwilę przenosi się z Nowego Jorku do Paryża, a potem Hongkongu i Kataru, by na koniec zapaść w beztroski sen.

Jak mówi Akbar Al Baker, CEO Qatar Airways Group, celem kampanii jest zainspirowanie widzów i wywołanie w nich zachwytu możliwościami oferowanymi przez przewoźnika docierającego obecnie do ponad 160 portów lotniczych na świecie.

Za kreację odpowiada stale współpracująca z katarskimi liniami lotniczymi agencja 180 Kingsday. Produkcją zajęło się studio RSA Films.

Paweł Piasecki 135 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.