Lay’s z nową kampanią od BBDO i VMLY&R
Kampanię wspierać będą influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.
Wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s (PepsiCo) pod hasłem "Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Limitowana oferta dwóch nowych smaków chipsów o nazwach "Komediowe kurki w sosie” oraz "Sensacyjnie pikantny kurczak” dostępna będzie do końca marca br.
Akcji towarzyszy kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.
Akcji towarzyszy kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.
Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację spotu TV (link do filmu) przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.
Katarzyna Kacprzak
706 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane