Lay’s z nową kampanią od BBDO i VMLY&R

Kampanię wspierać będą influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.

Wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s (PepsiCo) pod hasłem "Filmy smakują lepiej z Lay’s”. Limitowana oferta dwóch nowych smaków chipsów o nazwach "Komediowe kurki w sosie” oraz "Sensacyjnie pikantny kurczak” dostępna będzie do końca marca br.

Akcji towarzyszy kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także influencerzy, m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi.

Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację spotu TV (link do filmu) przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Katarzyna Kacprzak 706 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.