Zimowa odsłona kampanii Frosty [wideo]

Działania przygotowały: TBWA i Zenith.

Frosta wystartowała z nową kampanią, która potrwa do końca marca. Spoty, będące nową odsłoną kampanii "Mówimy jak jest”, emitowane są w stacjach telewizyjnych i radiowych. Równolegle prowadzona będzie kampania w YouTube, gdzie pojawią się spoty promocyjne dań gotowych Frosty, przygotowane w ramach konkursu dla młodych twórców przeprowadzonego na platformie MillionYou. Produkty marki pojawiają się w nich głównie w kontekście aktywnego trybu życia, wspólnego gotowania i realizacji pasji.

Kreacjami spotów zajęła się warszawska agencja TBWA. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.

Maciej Florek 2087 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.