IKEA przypomina, jak ważny jest sen

Kampania na rynek brytyjski to odpowiedź na badania, w których 63 proc. osób zadeklarowało, że nie wysypia się należycie.

W spocie pokazywanym w telewizji, kinach i kanałach digital grupa młodych ludzi przybywa do "klubu nocnego", w którym goście szykują się nie do tańca, ale do snu - oczywiście na łóżkach z IKEA. W końcu smacznie śpią nawet bramkarze przy wejściu, a neon obwieszcza "Tonight Is To Sleep". Kreację - w ramach szerszej platformy komunikacyjnej #WonderfulEveryday - przygotowała agencja Mother, a reżyserem spotu jest Juan Cabral pracujący dla studia MJZ. Podkład muzyczny stanowi przebój Roya Orbisona "In Dreams". Spot został przygotowany w wersji 20- i 90-sekundowej. Casting do reklamy prowadzono w kilku krajach, m.in. w Polsce. Kampania ruszyła w Wielkiej Brytanii 16 stycznia, a w Irlandii dzień później.

W ramach kampanii IKEA uruchomiła też na stronie internetowej specjalną sekcję (Ikea Sleep Hub) z poradami dla osób chcących się porządnie wysypiać przygotowanymi przez doktora Guya Meadowsa, współzałożyciela The Sleep School. W sklepach sieci zorganizowane zostaną warsztaty i inne wydarzenia podkreślające, że sen jest unikatowym doświadczeniem, innym dla każdego. 

Paweł Piasecki 219 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.