Burda odświeża "Glamour"
Nowa makieta ma być lżejsza i bardziej przejrzysta.
Burda Media Polska Sp. z o.o. zdecydowała się na odświeżenie miesięcznika dla kobiet "Glamour". Wydawca twierdzi, że nowa makieta ma być nowocześniejsza, lżejsza, a jednocześnie bardziej przejrzysta. Magazyn zyskał też nowy dział - Extra Ty (wyjaśniony jako:"Twój świat, twoje wybory, twoje życie. Bądź dla siebie najważniejsza!"), który jest teraz jego główną częścią. Będą się w nim pojawiać tematy interesujące młodą, niezależną i pewną siebie kobietę,
Magazyn ma być także bardziej ekspercki. W dziale mody pojawią się rubryki z praktycznymi rozwiązaniami i więcej shoppingu. W dziale urody felietony dotyczące nowych zjawisk i technologii. W dziale Wellbeing co miesiąc zamieszczany będzie felieton seksuologa Michała Pozdala. W kolejnych wydaniach pojawiać się będą eksperci z różnych dziedzin - psychologii, finansów, ekologii.
Magazyn ma być także bardziej ekspercki. W dziale mody pojawią się rubryki z praktycznymi rozwiązaniami i więcej shoppingu. W dziale urody felietony dotyczące nowych zjawisk i technologii. W dziale Wellbeing co miesiąc zamieszczany będzie felieton seksuologa Michała Pozdala. W kolejnych wydaniach pojawiać się będą eksperci z różnych dziedzin - psychologii, finansów, ekologii.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane