Agnieszka Radwańska w kampanii Nivei

Działania realizują: GoldenSubmarine, FCB Bridge2Fun i OMD.

W najnowszej kampanii Nivea promuje linię płynów micelarnych Nivea MicellAir Skin Breathe, która ma zapewniać skuteczny demakijaż. Stąd koncept kreatywny z Agnieszką Radwańską - "Pozwól skórze oddychać", za który odpowiadają agencje GoldenSubmarine (koncept i realizacja kampanii digital) oraz FCB Bridge2Fun (hasło kampanii, scenariusz i realizacja wideo, prasa).

Kampania realizowana będzie w pierwszym kwartale roku w digitalu oraz w prasie. Za zakup mediów odpowiada OMD. Marketer nie ujawnia wysokości budżetu kampanii ani szczegółów kontraktu z Agnieszką Radwańską.

Maciej Florek 2030 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.