Understitial Blow Effect w kampanii McDonald’s

Projekt przygotował dom mediowy OMD we współpracy z DDB & Tribal.

Dom mediowy OMD, jak deklaruje, po raz pierwszy w Polsce wykorzystał angażującą kreację - Understitial Blow Effect - w kampanii mobilnej. Technologia uruchamiana poprzez dmuchnięcie w mikrofon telefonu do tej pory nie była jeszcze wykorzystana w kampanii reklamowej w Polsce.

Rozwiązanie zostało wykorzystane w ramach komunikacji McDonald’s "Drwal - lepsza strona zimy". Dzięki użyciu angażującej kreacji zostały podkreślone atrybuty produktu: "z Burgerem Drwala zima nie jest taka zła". Kampania jest emitowana w sieci YOC Poland. Kreacja została przygotowana przez DDB & Tribal.

Maciej Florek 2030 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.