Understitial Blow Effect w kampanii McDonald’s
Projekt przygotował dom mediowy OMD we współpracy z DDB & Tribal.
Dom mediowy OMD, jak deklaruje, po raz pierwszy w Polsce wykorzystał angażującą kreację - Understitial Blow Effect - w kampanii mobilnej. Technologia uruchamiana poprzez dmuchnięcie w mikrofon telefonu do tej pory nie była jeszcze wykorzystana w kampanii reklamowej w Polsce.
Rozwiązanie zostało wykorzystane w ramach komunikacji McDonald’s "Drwal - lepsza strona zimy". Dzięki użyciu angażującej kreacji zostały podkreślone atrybuty produktu: "z Burgerem Drwala zima nie jest taka zła". Kampania jest emitowana w sieci YOC Poland. Kreacja została przygotowana przez DDB & Tribal.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane