Lotto chwali się, że jest wszędzie [wideo]
Totalizator Sportowy promuje grę na smartfonach i przez internet.
Kampania potrwa do 17 lutego. Będzie obecna w telewizji, internecie i prasie, a także w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych. W punktach sprzedaży gracze zobaczą plakaty i wobblery z informacją, że w Lotto można zagrać zarówno w kolekturze, jak również korzystając z internetu – na swoim smartfonie, tablecie czy komputerze. Formaty internetowe będą automatycznie przekierowywały zainteresowanych grą konsumentów do serwisu gier Lotto online.
Kreacja została przygotowana przez agencję reklamową Red8 Advertising. Spot wyprodukował dom produkcyjny Propeller. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Maciej Burlikowski
1530 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze