Marka Mentos Pure Fresh rozpoczyna szeroką kampanię [wideo]

Hasło przewodnie to "Poczuj eksplozję świeżości".

Perfetti Van Melle rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Kampania ta jest kontynuacją działań promocyjnych rozpoczętych w zeszłym roku, a sam produkt będzie dla firmy priorytetem na 2019 r.

15-sekundowy spot reklamowy będzie można zobaczyć w większości głównych stacji telewizyjnych oraz w wielu niszowych kanałach i największych portalach wideo, a także w mediach społecznościowych: Facebooku i Instagramie. Kolejną częścią kampanii jest reklama outdoorowa. Pierwszym jej elementem są ekrany citylight, które pojawią się w ośmiu miastach w Polsce. W lutym dodatkowo będzie można zobaczyć reklamę gum do żucia Mentos Pure Fresh na największych billboardach przy głównych ciągach komunikacyjnych.

Działania promocyjne skupią się na czterech wariantach smakowych Mentos Pure Fresh – Fresh Mint, Spearmint, Lime Mint i Tutti Frutti. Dodatkowo konsumenci, którzy lubią eksperymentować z nowymi smakami, mogą spróbować dwóch owocowych wariantów, które dołączyły do oferty Pure Fresh – Strawberry i Tropical. W spocie reklamowym, oprócz kieszonkowych opakowań w rolce, pojawi się również format butelki zawierającej 30 gum. Hasło przewodnie kampanii to "Poczuj eksplozję świeżości".

Za kreację kampanii odpowiadają agencje Next i Havas Sports & Entertainment. Media zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media.

Maciej Florek 2056 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.