Marka Mentos Pure Fresh rozpoczyna szeroką kampanię [wideo]
Hasło przewodnie to "Poczuj eksplozję świeżości".
Perfetti Van Melle rozpoczyna nowy rok z kampanią reklamującą gumy do żucia Mentos Pure Fresh. Kampania ta jest kontynuacją działań promocyjnych rozpoczętych w zeszłym roku, a sam produkt będzie dla firmy priorytetem na 2019 r.
Działania promocyjne skupią się na czterech wariantach smakowych Mentos Pure Fresh – Fresh Mint, Spearmint, Lime Mint i Tutti Frutti. Dodatkowo konsumenci, którzy lubią eksperymentować z nowymi smakami, mogą spróbować dwóch owocowych wariantów, które dołączyły do oferty Pure Fresh – Strawberry i Tropical. W spocie reklamowym, oprócz kieszonkowych opakowań w rolce, pojawi się również format butelki zawierającej 30 gum. Hasło przewodnie kampanii to "Poczuj eksplozję świeżości".
Za kreację kampanii odpowiadają agencje Next i Havas Sports & Entertainment. Media zaplanował i kupił dom mediowy Havas Media.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.